BAS Trucks

BAS Trucks biedt continu een voorraad van ruim 1.500 trucks en trailers van alle soorten, merken, bouwjaren en in alle prijsklassen.

Sinds 2009 ondersteunen we de e-commerce afdeling van BAS Trucks op het gebied van Google AdWords en delen we onze kennis van SEO. Dit met als doel om wereldwijd een zo optimale vind- en zichtbaarheid in zoekmachines te realiseren.

Wat doen we?

  • Google AdWords
  • Display advertising
  • Remarketing
  • SEO advies
Slimme structuur voor eenvoudiger beheer

Een wereldwijde en efficiënte inzet van Google AdWords vergt een goede afstemming. In tijd, aandacht, budget en focus. Vanwege de groei die de organisatie doormaakt zijn er tal van uitdagingen. Van het borgen van kennis tot het bijblijven met alle ontwikkelingen in de wereld van Google en zoekmachinemarketing.

Daarom ondersteunen we de e-commerce afdeling met het opzetten, optimaliseren, monitoren en uitbouwen van de Google AdWords campagnes. Dat doen we voor verschillende business units, verdeeld over een groot aantal landen en talen. Door een slimme structuur van campagnes en advertentiegroepen houden we het overzicht en kunnen we snel bijsturen en inspelen op ontwikkelingen.

150+ landen
5 business units
124 campagnes
1.200+ advertentiegroepen
Over BAS Groep

BAS Groep is een familiebedrijf en wereldwijde speler op het gebied van nieuwe en gebruikte trucks, truck parts en aanverwante diensten die samengevat het Global Truck Concept vormen. Het Global Truck Concept staat voor de in- en verkoop van nieuwe en gebruikte wegtransportmiddelen, lease-oplossingen en financiële diensten, maar ook after-sales services in de breedste en beste zin van het woord.

Bij welke onderneming van BAS je ook binnenstapt, het DNA van BAS is duidelijk. Met een hecht team wordt gewerkt aan oplossingen voor de transportwereld. Er worden kansen gecreëerd en nieuwe concepten ontwikkeld die een positieve bijdrage leveren aan het rendement van klanten.

Slide Background

  • “We besteedden al veel aandacht aan zoekmachinemarketing, maar het moest nóg efficiënter kunnen. Juist kwam inderdaad met nieuwe inzichten en handige aanpassingen die onze conversies een flinke impuls gaven.”

    Theo van Kempen – BAS Trucks

Geïnteresseerd op basis van dit project?

neem dan contact met ons op