Waar ben je naar op zoek?

Komzorgendan.nl

Komzorgendan.nl motiveert jongeren om te kiezen voor een zorgstudie

Om de landelijke wervingscampagne 'Kom Zorgen Dan' van RegioPlus extra kracht bij te zetten, was de vraag om een betrouwbaar, actueel en onafhankelijk online platform te ontwikkelen. Vooral gericht op leerlingen van middelbare scholen om deze groep jongeren aan te moedigen én te inspireren om een studie in de zorg te overwegen.

Minicase
Techniek
WordPress-website

Het juiste doel

Het creëren van een aantrekkelijke en overzichtelijke website, een online verzamelplaats die de (jonge) bezoeker inspireert over zijn of haar talenten, informeert over zorgstudies en carrièremogelijkheden, en doorverwijst naar relevante externe websites.

De juiste middelen

We ontwierpen een dynamisch grafische website. Die bouwden we vervolgens in WordPress op een slimme manier zodat we telkens een ander zorgtalent weergeven (ververs de website maar eens). Om alles goed meetbaar te maken richtten we Google Analytics 4 in.

Het juiste resultaat

Een inspirerend, overzichtelijk en actueel platform dat de diversiteit aan talenten in de zorg weergeeft en zo inspeelt op de kracht van de doelgroep; de zorgverleners van de toekomst: jongeren!

RegioPlus weet dus wat juist is

En jij? Wat is juist voor jou? Daar gaan we graag samen met jou naar op zoek. Met ’n worstenbroodje in de hand, als je ’t ons vraagt.

Ik wil een afspraak maken

Meer weten?

Wil jij net als RegioPlus ook je boodschap extra kracht bijzetten? Onder het genot van een (worsten)broodje legt Filip je uit wat we voor je kunnen doen!

Neem contact op met Filip

Filip Demuyt

Commercieel Directeur en mede-eigenaar

"Samen resultaten halen waar jij en wij gelukkig van worden."