Waar ben je naar op zoek?

Zoekmachinemarketing, social advertising of een direct-mailcampagne: zomaar wat middelen die voor jou het juiste antwoord zouden kunnen zijn. Maar welke middelen zorgen voor jouw resultaat?

Dat verantwoorden we in het strategisch marketingplan. Daarin koppelen we jouw doelen aan de behoeftes van je doelgroep. Met als resultaat: een effectieve én efficiënte inzet van de juiste middelen. Zo schieten we niet met hagel, maar nemen we je doelen gericht op de korrel. Voor een absolute voltreffer!

Met de juiste marketingstrategie zorg je voor:

  • Bewust gekozen marketingmiddelen aan de hand van de klantreis;
  • Een duidelijk en realistisch plan voor jezelf en je team;
  • De meest efficiënte besteding van je marketingbudgetten.

Wanneer is een marketingstrategie het juiste antwoord?

Als je gestructureerd aan de slag wilt gaan met (online) marketing.
Je hebt een nieuw merk of je wil serieus de eerste stappen zetten met (online) marketing. Of als je door wil groeien met je bedrijf en hier wel ondersteuning bij kan gebruiken.

Als je behoefte hebt aan een doordacht plan.
Marketing is een kunst. En door goed over de inzet daarvan na te denken verhef je jouw marketingmix tot meesterwerk. Zo zet je efficiënt de juiste middelen in.

Als je zelf niet de kennis en capaciteit in huis hebt.
Je bent vaak al druk genoeg met je ‘normale’ werk. Dan is het fijn dat je kunt vertrouwen op onderbouwd advies van ervaren specialisten. Zo zorgen wij voor het juiste antwoord. En met Juist bij jou haal je een collega in huis die dat antwoord in de praktijk brengt.

Als je strikt met je budgetten om wilt gaan.
Je kunt iedere euro maar één keer uitgeven. Aan welke middelen besteed je die? En waarom? Met een marketingstrategie weet je precies welke kosten je gaat maken en hoe die kosten bijdragen aan het bereiken van je doelen.

De juiste aanpak

Klantreis

De klantreis is een goede basis voor het strategisch marketingplan. In een klantreissessie helpen we jou om de contactmomenten met je klanten in kaart te brengen en te bepalen waar de meest waardevolle kansen liggen. We kijken naar jouw ideale klant, op welke momenten we deze klant kunnen bereiken en hóe we dit dan doen. Je krijgt een visuele uitwerking van de klantreis en geven een passend advies als onderdeel van het strategisch marketingplan.

01
Strategisch marketingplan

Met je merkstrategie als kompas en de klantreis als koers bepalen we in het strategisch marketingplan waar we de netten gaan uitgooien. Met een duidelijk en realistisch overzicht van middelen, acties, budgetten en planning weten we hoe we voor die vette vangst gaan zorgen.

02
Ontwikkeling, ontwerpen en content

Nu de middelen en acties zijn bepaald kunnen we aan de slag. Of het nu gaat om de ontwikkeling van een website of webshop, het ontwerpen van een kneitergoede advertentie of een opvallende video: wij draaien er onze hand niet voor om! Met de juiste specialisten in huis en een uitgebreid netwerk van passende partners brengen we samen met jou de strategie in de praktijk.

03
Inrichting en beheer

Hoe we onze middelen ook inzetten: de kans is groot dat we daar de nodige hulpmiddelen voor moeten inrichten. Van Google-accounts tot advertentie-instellingen; wij zorgen ervoor dat alle software klaar staat om voor jou te werken. Zo kunnen we in de beheerfase maandelijks meten, weten én bijsturen. Analyseren, rapporteren, evalueren… en leren. Voor het juiste resultaat!

04

Ook zij weten onder andere wat juist is

Meer weten?

Wil jij weten of een marketingstrategie ook voor jou het juiste antwoord is? Onder het genot van een (worsten)broodje leggen we je uit wat we voor je kunnen doen!

Ik wil wel een (worsten)broodje 🥐