Potonline weet dus wat juist is
En jij? Wat is juist voor jou? Daar gaan we graag samen met jou naar op zoek. Met ’n worstenbroodje in de hand, als je ’t ons vraagt.
Potonline had alles al goed op de rit. Een sterke webshop, een krachtig merk en een constante stroom aan Google Ads-verkeer. Maar kon het nóg beter? Absoluut. Samen stapten we af van ROAS (gericht op omzet) en schakelde we over naar POAS (gericht op winst). Het resultaat? Meer verkopen én een hogere opbrengst per klik.
Meer rendement uit Google Ads halen door niet alleen naar omzet, maar juist naar winst per product te kijken. Want een hoge omzet is mooi, maar een hoge winst is beter. De uitdaging? Precies inzichtelijk maken welke producten echt bijdragen aan het resultaat en daar slim op sturen.
We introduceerden een slimme tool die alle kosten per product inzichtelijk maakte. Hierdoor konden we campagnes finetunen, budgetten nóg beter verdelen en elke advertentie-euro slimmer laten werken. Samen met Potonline en onze SEA-specialisten bouwden we een schaalbare, winstgedreven strategie.
In de eerste maanden verdubbelde het aantal bestellingen via Google Ads, terwijl de kosten per conversie merkbaar daalden. Door slimme budgetverdeling en gerichte optimalisaties haalde Potonline meer rendement uit elke klik.
En jij? Wat is juist voor jou? Daar gaan we graag samen met jou naar op zoek. Met ’n worstenbroodje in de hand, als je ’t ons vraagt.