Klantloyaliteit
Klantloyaliteit staat bij Van Gemert Ondermode centraal. Een begrip dat voor het e-commercemerk teruggaat tot 1950, toen de familie Van Gemert begon met de verkoop van ondermode op verschillende grote Brabantse markten. Inmiddels is het familiebedrijf in handen van de volgende generatie. Dankzij de nauwe band met klanten hebben de broers Van Gemert niet alleen veel geleerd over het selecteren van het beste en meest kwalitatieve ondergoed, maar hebben ze ook hun visie ontwikkeld op klantcontact.
Deze visie draait om klantvriendelijkheid, uitstekende service en persoonlijk contact, zowel op de markt als online. Met het spaarpuntensysteem sparen klanten op diverse manieren voor aantrekkelijke kortingen op hun volgende online aankoop. Omdat de broers drie dagen per week op de markt staan, ontbrak het aan capaciteit om de verkoop via de webshop te laten groeien. Om toch constante groei te zien hebben ze Juist ingeschakeld voor hulp. We zijn gestart met het overnemen van het technische beheer van de webshop (toen nog Magento 1), SEO, SEA en e-mailmarketing, altijd met de eindklant in het achterhoofd.