Keihard knallen. Gaan als een raket! Dat hebben we gedaan in het laatste kwartaal van 2023. Hoe? Dat lees je, zoals je van ons gewend bent, in deze Juist Kwartaalupdate.
AI-evenement
Tijdens ons AI-evenement gaven Harm en Siebe ruim 40 ondernemers, marketeers, recruiters en communicatiemedewerkers een blik op de toekomst. We deelden onze werkwijzes en lieten zien wat je kunt met bijvoorbeeld ChatGPT en afbeeldingengenerator Midjourney. Enthousiaste reacties en een geslaagd evenement in een mooie eh… ruimte.
Ook is menig brein aan het denken gezet door Teun tijdens het merkstrategie-evenement: de gedragswetenschap achter een sterk merk. Omdat dat zo goed beviel houden we dat event in 2024 gewoon nog ’n keer, dus houd onze events-pagina in de gaten. Binnenkort delen we daar de events die we het komend jaar gaan houden.
Heb je het AI-event gemist? Dan is de blog Eerste Hulp Bij Prompts wellicht interessant. Hierin ontdek je welke zes stappen nodig zijn om ’n effectieve prompt te schrijven voor ChatGPT, of hoe je jouw ideeën tot leven brengt met Midjourney. Om maar vast wat te noemen.
Minicase Actie Leer Netwerk
De website van Actie Leer Netwerk moest dé plek zijn waar alles samenkomt: kennis, inspiratie en ervaringen. Ben je benieuwd hoe wij te werk gaan bij het ontwikkelen van een gebruiksvriendelijke, gestructureerde website? In onze nieuwste minicase vertellen wij de juiste aanpak voor Actie Leer Netwerk.
Sinterkerst
De laatste maand van het laatste kwartaal staat natuurlijk ook bekend als de feestmaand. Zo was de vrijdagmiddagborrel begin december extra gezellig met twee Pietjes en veel vrolijke Juist kindjes. Daar hoorden natuurlijk een heleboel pepernoten bij en leuke cadeautjes, waar zelfs menig Juist collega jaloers op was (Krokodil met kiespijn)!
Ook de jaarlijkse kerstborrel was een groot succes en kreeg een sportief tintje met een kleine bowlingcompetitie. Twee rondes werden gespeeld, waarbij de overwinning beide keren naar onze bowlingkoningin Hilde ging. Niet helemaal eerlijk, aangezien Hilde met tweeën speelde (lees: baby in haar buik).
Oh, en als je door de foto’s swipet, zie je op foto nummer drie een nieuw gezicht. Wie dat is? Onze collega Spijk Geene. Hij versterkt ons team als projectleider.
Dit bericht op Instagram bekijken
Projecten
Dit is een greep uit onze portfolio van afgeronde projecten het afgelopen kwartaal. En daar zijn we best trots op!
- We hielden een strategische sessie met Hycult Biotechnology om te werken aan gerichte doelstellingen in 2024.
- De nieuwe website voor Een Goed Begin is live gegaan.
- Onze vormgevers maakten een kleine visuele rebranding voor Sanbio. Dit is in no-time doorgevoerd in de vorm van een brandbook en toepassingen op de website. Ook hebben we samen met Sanbio het strategische traject voor 2024 verder vormgegeven.
- We presenteerden de nieuwe merkstrategie voor De Schans en volgden dat op met een klantreissessie.
- BZW Holland heet vanaf nu: Pijlers. Wij hielpen met de bouw van een krachtige nieuwe identiteit en de ontwikkeling van een nieuwe website.
- Voor Bedrijventekoop.nl ontwierpen we een nieuwe huisstijl met bijbehorende merkgids.
- Ook De Kock Elektro kreeg een nieuwe huisstijl.
- We zijn gestart met Walkro met de interne contentcreatie en communicatie. In januari start ook de externe uitrol van de contentstrategie.
Wil jij ook gaan als een raket?
Natuurlijk wil je dat! Om je daar alvast een beetje bij te helpen hebben we ook voor 2024 een inhaakkalender samengesteld. Bomvol dagen waar je mee kunt inhaken op social media, geheugensteuntjes voor activatiecampagnes en tips van onze specialisten. Wil je meer weten? Vraag het je Juist contactpersoon. Wij gaan ondertussen ‘gewoon’ verder waar we mee bezig zijn… Keihard knallen!