Waarom doe je wat je doet? En voor wie? En wie ben jíj eigenlijk? Waar sta je nu? Waar wil je naartoe? En hoe komen we daar? Groot kans dat je niet direct een antwoord hebt op die vragen. Da’s ook niet erg. Daar heb je ons immers voor!
Want of het je nu gaat om hogere klanttevredenheid, beter zichtbaar zijn of meer omzet: alles draait om het behalen van je doelen. Met de juiste strategie zetten we samen de eerste stap naar dat gewenste resultaat. En je weet ook meteen in welke richting je de volgende stappen moet zetten.
Wij zetten de juiste lijntjes uit voor je:
Strategie
Merkstrategie
Dé absolute basis voor alles wat je doet. Met een merkstrategie geef je je doelgroep wat om voor te kiezen. Want welk plekje in hun brein neem je precies in? Hoe wil je dat ze jouw merk zien? En welke middelen passen daar dan bij? Dat begint allemaal met de juiste merkstrategie!
Jouw doelgroep heeft een behoefte. Jouw product of dienst kan die behoefte vervullen. En de reis die jouw doelgroep aflegt rondom het vervullen van die behoefte, dat is de klantreis. Die begint met een eerste kennismaking en eindigt met loyaliteit – tenminste, als je je doelgroep tijdens die klantreis op de juiste manier bedient!
Hoe haal je het meeste uit je marketingbudget? Welke middelen zet je precies in? En met welk doel? Dat zijn vragen die we beantwoorden in een strategisch marketingplan. Daarin spreken we concreet af hoe we jouw beoogde resultaat gaan halen. Zo zorgen we samen voor de juiste middelen, op het juiste moment, voor de juiste doelgroep.
Een contentstrategie is je houvast voor je content. Dat klinkt heel simpel – en dat is het eigenlijk ook. Toch is de kans groot dat jij niet volgens een echt plan content maakt. Met een contentstrategie zorg je ervoor dat alles wat je vertelt duidelijk is. Zo weet je vooraf precies wat je gaat communiceren. Maar ook waarom, hoe, wanneer, waar en voor wie je dat doet.
Wat is juist voor jou? Dat maken we graag behapbaar! Daarom nodigen we je uit voor een lunchsessie. Met een (worsten)broodje in de hand bespreken we jouw doelen. En heb je alleen honger naar resultaat? Dan spreken we ‘gewoon’ af.