Maatwerk website gericht op de doelgroep
Een van de belangrijkste klantcontactmomenten is de website. Tim en Sander zagen hier dé kans om de merkstrategie en de behoeften van de doelgroepen samen te laten komen. Met de uitgewerkte persona’s en klantreizen als basis, hield Juist een websitereissessie om de structuur en inhoud van de nieuwe website vast te stellen. De uitdaging? Laten zien dat KHSN er is voor schutters, verenigingen, organisatoren én beginners. Het resultaat is een maatwerk WordPress-website met een heldere structuur en een optimale weergave op zowel desktop als mobiel.
De nieuwe website biedt diverse functionaliteiten die leden direct verder helpen. Zo kunnen beginners met de verenigingenzoeker in één oogopslag zien waar de dichtstbijzijnde vereniging is. De uitgebreide zoekfunctie maakt het daarnaast makkelijker om snel de juiste (wedstrijd)informatie te vinden in de kennisbank.
“De korte lijntjes met projectleider Claudia, designer Eva en programmeurs Tom en Ties heb ik als erg prettig ervaren. Dit heeft geleid tot een website die niet alleen mooi is, maar ook naadloos aansluit bij de behoefte van de verschillende doelgroepen,” vertelt Tim Buitenhuis van KHSN. “De vragen die we nu binnenkrijgen zijn specifieker en het zijn er ook minder, wat betekent dat mensen de informatie beter kunnen vinden.”