RegioPlus weet dus wat juist is
En jij? Wat is juist voor jou? Daar gaan we graag samen met jou naar op zoek. Met ’n worstenbroodje in de hand, als je ’t ons vraagt.
Om de landelijke wervingscampagne 'Kom Zorgen Dan' van RegioPlus extra kracht bij te zetten, was de vraag om een betrouwbaar, actueel en onafhankelijk online platform te ontwikkelen. Vooral gericht op leerlingen van middelbare scholen om deze groep jongeren aan te moedigen én te inspireren om een studie in de zorg te overwegen.
Het creëren van een aantrekkelijke en overzichtelijke website, een online verzamelplaats die de (jonge) bezoeker inspireert over zijn of haar talenten, informeert over zorgstudies en carrièremogelijkheden, en doorverwijst naar relevante externe websites.
We ontwierpen een dynamisch grafische website. Die bouwden we vervolgens in WordPress op een slimme manier zodat we telkens een ander zorgtalent weergeven (ververs de website maar eens). Om alles goed meetbaar te maken richtten we Google Analytics 4 in.
Een inspirerend, overzichtelijk en actueel platform dat de diversiteit aan talenten in de zorg weergeeft en zo inspeelt op de kracht van de doelgroep; de zorgverleners van de toekomst: jongeren!
En jij? Wat is juist voor jou? Daar gaan we graag samen met jou naar op zoek. Met ’n worstenbroodje in de hand, als je ’t ons vraagt.