De lat ligt hoog bij Juist. Voor onze klanten – en voor onszelf. Eerder scoorden we al ’n 9,3 in de FONK150 Best Agencies van Nederland. En nu voegen we ook nog eens een gouden status toe aan ons partnership met Leadinfo én Channable. Geen plastic medaille, maar erkenning voor het werk dat we samen met klanten verzetten. Maar zo’n mooie resultaten betekenen niet dat we achteroverleunen. Integendeel. Wat we dan doen om onszelf scherp te houden en kwaliteit te leveren? We hebben onder andere onszelf de spiegel voorgehouden en onze dienstverlening ook voor onszelf toegepast. Wil je weten hoe we dat hebben aangepakt? Plan gerust een afspraak in met Spijk, Jori of Filip.
Hoe recruitmentmarketing uitgroeide tot veel meer
Laten we deze kwartaalupdate direct starten met zo’n samenwerking met ’n gouden randje. Wat begon als een recruitmentvraag groeide al snel uit tot iets groters. Samen met Walkro bouwen we aan een sterk werkgeversmerk. Met content die verbindt – binnen én buiten het bedrijf.
De kracht? Dat zijn de mensen van Walkro. Wij zorgen dat hun verhalen gezien worden. Op z’n Walkro’s: nuchter, no-nonsense en met hart voor het vak.
Nieuwsgierig hoe recruitmentmarketing uitgroeide tot veel meer? Lees het verhaal van Walkro.
Nog meer goud onderaan de regenboog
Potonline had alles al goed op de rit. Een sterke webshop, een krachtig merk en een constante stroom aan Google Ads-verkeer. Maar kon het nóg beter? Absoluut. Samen stapten we af van ROAS (gericht op omzet) en schakelden we over naar POAS (gericht op winst). Het resultaat?
Neem de controle over je data terug
Third-party cookies verdwijnen sneller dan een ijsje in de zon. Voor marketeers betekent dat minder nauwkeurig kunnen targeten. En dat heeft flinke impact op organisaties die afhankelijk zijn van online conversies. De oplossing: first-party data. Zelf voor een (verantwoorde) verrijking van je data zorgen. Maar hoe verzamel je die slim én op een privacy-vriendelijke manier?
Met server-side tagging neem je de controle over je data terug. Hier lees je waarom dit dé oplossing is om jouw marketingstrategie toekomstbestendig te maken.
Webwinkel Vakdagen 2025: tussen AI-hype en menselijke maat
Ook dit jaar waren we erbij: de Webwinkel Vakdagen, hét jaarlijkse event voor e-commerce in de Benelux. Brian, Eva, Mayke en Sander liepen rond op de beursvloer, volgden lezingen, voerden gesprekken met partners en doken in onderwerpen waar elke ondernemer of marketeer z’n voordeel me kan doen. Lees het in dit uitgebreide blog over de Webwinkel Vakdagen.
Carnaval bij Juist
Bij Juist nemen we ons werk serieus. Maar onszelf? Met carnaval iets minder. Want als je hard werkt, moet je ook hard kunnen lachen. En als je ergens voor gaat, dan maar meteen voluit. De outfits logen er niet om…
We trapten het jaar af met lekker veel projecten
Brainstormsessies, kick-offs, livegangen en alles daartussenin. Hier een kleine greep uit onze eerste maanden van 2025:
- Mosaglas.com heeft een gloednieuwe webshop.
- Movanta.nl kreeg een UX-upgrade die het verschil maakt.
- BrabantWonen.nl staat online. Wat begon met kleine optimalisaties liep uit tot een compleet UX-traject met maximale focus op gebruiksgemak. Ook enkele verhuurders van BrabantWonen dachten hierin mee. Het resultaat? Een herstructureerde site met focus op gebruiksgemak in een nieuw fris jasje. Klaar? Dat woord kennen we niet in de wereld van UX. We blijven verbeteren op basis van UX-beheer.
- Florale Haircare is óók live. En ja, we zijn er trots op.
- Sporthelden op School draait al even, maar we blijven bijsturen. We werkten aan een heldere contentstrategie. Die zie je terug op de socials van Sporthelden én van betrokken topsporters. Het concept groeit, mede dankzij de samenwerking met provincie Zuid-Holland.
En verder? We startten frisse samenwerkingen, dachten met klanten mee, en zorgden voor actie én resultaat. Van merkstrategie tot campagneplan. Van websitereissessie tot SEA-beheer.
In de spiegel kijken
We zijn blij met wat we maken en trots op de erkenning. Maar de grootste winst zit niet in een medaille of award – die zit in de spiegel. Daarin zien we waar het nóg beter kan. Door onszelf vragen te blijven stellen. Door werk niet als ‘af’ te zien. En door onze klanten niet te laten vallen zodra de site live staat. We leveren. En we spiegelen. Niet om mooi te doen, maar om beter te worden.
Helder verhaal? Laat je smiley achter 😄👇 We zijn benieuwd wat je ervan vindt!
Wil je weten hoe wij voor goud gaan? Maak vandaag nog een afspraak!