Waar ben je naar op zoek?

02.01.2025
7 minuten
Wij zijn Juist

Juist Kwartaalupdate: Q4 2024

Yvonne Dumoulin

Met FONKelende ogen kijken we terug op een stralend laatste kwartaal van 2024. Het was een kwartaal om trots op te zijn met mooie opgeleverde projecten, knallende resultaten en nóg meer kennis. Maar dé kers op de taart was toch wel de FONK-award waarbij we een 9,3 kregen van onze klanten!

FONK 150

Eerste keer, meteen raak! Juist hoort nu dus officieel bij de beste 150 bureaus van Nederland. En nee, lijstjes zijn niet ons ding, maar als onafhankelijk onderzoek ons een dikke 9,3 geeft, dan delen we dat met trots. Het betekent dat onze klanten écht blij zijn met wat we doen. En daar doen we het voor.

Hoe we zo’n 9,3 binnenhalen?

 
Dit bericht op Instagram bekijken
 

Een bericht gedeeld door Juist (@juist.nl)

Web Summit 2024

Nog zo’n hoogtepunt van het afgelopen kwartaal: Web Summit. Filip en Jorg waren er in Lissabon bij namens Juist. Deze toonaangevende technologieconferentie bracht ons veel inzichten en inspiratie over AI en marketinginnovaties. Ideeën die we zeker meenemen in onze plannen voor 2025. Eén daarvan is bijvoorbeeld het aanstellen van AI-officers, waardoor we nóg gerichter werken aan een toekomst vol slimme oplossingen.


Lees hier wat wij meenamen van Web Summit 2024

Innoveren met Microsoft Ads

Maar AI is niet het enige waar we ons op richten. We hebben dit kwartaal ook verder doorgepakt met Microsoft Ads – adverteren via Bing – en dit ingezet voor verschillende klanten. Deze (nu nog) minder bekende advertentieoptie biedt unieke kansen om andere doelgroepen te bereiken dan via Google Ads. Denk aan zakelijke professionals en technische gebruikers. En om vast één voorbeeld te noemen: met een slimme LinkedIn-integratie kunnen we campagnes nauwkeurig afstemmen op functietitels, sectoren en bedrijven. Zo opent Microsoft Ads deuren voor onze klanten in e-commerce.

Terrasbeglazingopmaat zet acht stappen vooruit

Dit is nou een project wat we graag willen uitlichten in een update zoals deze. Met een mix van strategie, persona’s, klantreisanalyses en een fris UX-design maakten we voor Terrasbeglazingopmaat een mobielvriendelijke site. Een website die er niet alleen strak uitziet, maar ook zorgt voor meer conversie en minder afhakers. Het resultaat? Acht stappen vooruit – én een blije klant!

Lees meer over deze samenwerkingopmaat

“De samenwerking met Juist? Professioneel, korte lijntjes en snelle oplossingen. Precies wat wij nodig hebben om onze groeiambities waar te maken.”

  • Leon Mesch, directeur – Terrasbeglazingopmaat

Sinterkerst en meer gezelligheid

Het vierde kwartaal was ook het gezelligste van het jaar. Babybezoekjes bij Hilde, Rick en Nicole en een heel gezellig sinterklaasfeestje op de vrijdagmiddag. Een aantal collega’s gooiden een sterrenregen aan strikes op de bowlingbaan en er werden gezamenlijk voetbalwedstrijden bezocht. We sloten af met een knallende kerstborrel. Buffetje, borreltje en een spannende cornholecompetitie.

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door Juist (@juist.nl)

Projecten, leren en inspireren

We werkten keihard aan verschillende projecten: van webshops tot websites, van marketing tot strategie en design. Ook leren en inspireren stond centraal (zoals altijd):

  • Tijdens de masterclass merkstrategie deelden we hoe je een sterk merk bouwt dat raakt én blijft hangen. Een volle zaal, enthousiaste deelnemers en concrete tools voor succes maakten dit tot een van de hoogtepunten van Q4.
  • Black Friday is optimaal benut door bijvoorbeeld Van Gemert Ondermode. Met ons marketingbeheer-team hebben we Google Ads, Magento, Meta Ads en e-mailmarketing succesvol ingezet.
  • De nieuwe webshop van Nagelproducten ging live.
  • En Nagelproducten had ook een mooie Black Friday-piek dankzij de inzet van Google Ads, Shopify en Meta Ads, om maar een paar voorbeelden te noemen.
  • We gingen met verschillende klanten om tafel: van belangrijke webshop-upgrades tot UX-wireframesessies, van groeigesprekken en bedrijfsstrategieën tot kandidaatreissessies en recruitmentmarketing.
  • Maar ook CMS-trainingen en inspirerende ChatGPT-sessies. Het kwam allemaal voorbij!

Een vliegende start voor 2025

Een nieuw jaar betekent nieuwe kansen én een verse Juist inhaakkalender. En onze inhaakkalender zit weer bomvol inspiratie en tips om campagnes krachtig te maken. Van Moederdag tot Black Friday – wij helpen je het juiste moment te pakken.

Start vandaag nog met jouw inhakers en laat je inspireren!

Kom je lunchen?

Wat is juist voor jou? Dat maken we graag behapbaar! Daarom nodigen we je uit voor een lunchsessie. Met een (worsten)broodje in de hand bespreken we jouw doelen. En heb je alleen honger naar resultaat? Dan spreken we ‘gewoon’ af.

Afspraak maken! 🥐