We trappen deze kwartaalupdate af met een wens: gelukkig nieuwjaar! Meer gemeend dan ooit, want iedereen is wel weer toe aan een écht gelukkig nieuw jaar. En hoewel de vlag voorlopig nog niet uit kan (om duidelijke redenen), hebben we het afgelopen kwartaal onze kop nog immer niet laten hangen. Integendeel: we hebben een voorbeeld genomen aan onze kersverse wereldkampioen en hebben vooral gas bij gegeven. Want sinds het afgelopen kwartaal zijn we nóg meer Juist. En we blijven ’t pedaal voorlopig nog even planken! Wat er bij ons nog meer speelde? Dat lees je in deze nieuwe kwartaalupdate!
Wij gaan door
Achter de schermen zijn we al een tijdje bezig met onszelf opnieuw uitvinden. Afgelopen kwartaal kwam dat tot uiting. We hebben de diensten die we voor onze klanten inzetten voor de verandering eens voor onszelf ingezet: we startten met een aanscherping van onze merkstrategie, waarmee we duidelijk maakten waar we nou eigenlijk voor staan en wie wijzelf precies zijn. Dat volgden we op met een klantreissessie om onze contactmomenten inzichtelijk te krijgen, om die vervolgens te verbeteren.
Die inzichten vertaalden we naar onze gloedjenieuwe WordPress-website. In een contentstrategie bepaalden we vervolgens hoe we ons verhaal verder naar buiten brengen. En verder gingen we voor nieuwe mappen, visitekaartjes, aardigheidjes voor klanten, mailtemplates, pennen, lunchsessies, documenten… en dus kreeg eigenlijk álles waar ‘het oude Juist’ op stond een update.
En nu plukken we dus zélf eens de vruchten van onze diensten. Stiekem zorgt die opvolging van diensten voor een heel logisch verhaal, al zeggen we het zelf. Werk waar we blij van worden, zou je kunnen zeggen. 😊
Wat geen dienst van onszelf is: kantoorinrichting. Tóch zijn we eraan begonnen. Plaqt heeft onze ontwerpen op de muur geplaqt, waardoor iedere Juist-ruimte nu voorzien is van typische Juist-teksten en -beelden. Invorm maakte pegboards die we aankleedden met het nodige groen en typische voorwerpen in een Juist-kleurtje. We zijn officieel accountantkantoor-af, nu!
Tot zover het ‘harde’ nieuws vanuit ons. Als je al dat nieuws eens wilt komen bewonderen ben je van harte welkom op kantoor (zodra het weer mag). En tot die tijd kun je vooruit op deze website. Bijvoorbeeld om de gifjes van onze collega’s eens toe te lachen te bekijken.
Dit bericht op Instagram bekijken
Er was ook nog wat matig nieuws voor onszelf, want de legendarische kerstborrel waar iedereen naar snakte werd alsnog afgeblazen. Gelukkig konden we nog even teren op de grootste vrijmibo van Nederland, want eerder dit kwartaal trokken dorstige collega’s naar Volkel om Festyland te bezoeken. Gewoon, als uitje tussendoor (of uit voortschrijdend inzicht…?). Er werd op Festyland flink eh… ‘gewerkt aan het teamgevoel’.
Niet al te lang na dat uitje werd de volgende activiteit georganiseerd in de vorm van een bierpongtoernooi. De schrijver van dit artikel heeft een flinke steekpenning gekregen om de winnaar te vermelden, dus: gefeliciteerd, Roy!
Enfin. We konden er weer even tegenaan.
Dit bericht op Instagram bekijken
Aan de slag
Genoeg over de uitjes. Want we hebben ook voor onze klanten flink gas gegeven. Veel klanten hebben bijvoorbeeld het JOW!-model al gevonden; onze nieuwe dienst waarmee we WordPress onderhouden. Om het makkelijk te maken hebben we een keuzehulp ontwikkeld waardoor je snel weet welk model voor jou het beste past. Nog geen knoop doorgehakt? Laat je begeleiden in de keuze voor het juiste model.
Ook de Juist Events zijn weer volop aan de gang. Enkele events konden al op kantoor plaatsvinden, maar inmiddels zijn we ze weer online aan het geven. We blijven flexibel! En we blijven ook voor de koffie zorgen. Daarom krijgen onze online deelnemers een (h)eerlijk kopje Usawa koffie thuisbezorgd. Een mooie basis voor een middag vol inspiratie en kennis om de juiste koers te gaan varen.
Wat ook een mooie basis wordt, is Google Analytics 4. Over een tijdje gaat Universal Analytics helemaal vervangen worden door GA4. Vroeg of laat zul je je Google Analytics account dus moeten overzetten. Het is verstandig om dat al zo snel mogelijk te doen, zoals je op onze Google Analytics 4-pagina kunt lezen. We hebben hier het afgelopen kwartaal meer dan de helft van onze klanten mee geholpen. Dus, wil je hier ook gas op geven? Bel ons! 🏎
Oh ja, we hebben ook nog een stoeltje vrij voor een nieuwe coureu- eh, E-commerce Projectleider. Zie jij jezelf op die stoel plaatsnemen, of weet je wie hier perfect zou passen? Geef eens een gil.
Dit bericht op Instagram bekijken
Projecten
Ook ’n aantal klanten zijn goed van start gegaan, of hebben juist de finishlijn gepasseerd. ’n Greep uit het deelnemersveld:
- Voor EPS hebben we een nieuwe website opgeleverd. Makkelijk te beheren en helemaal passend bij de eerder opgeleverde merkstrategie.
- Voor Hamulight hebben we de merkstrategie ontwikkeld waarin een nieuwe positionering is bepaald. Met een bijpassend ontwerp voor de website kan het ontwikkelen nu beginnen. Wordt vervolgd…
- Nog een project in het rijtje van marketingprojecten. Zo mogen wij voor Summa & Bedrijf aan de slag gaan met het uitgewerkte marketingvoorstel. In het nieuwe jaar krijgt dit een vervolg.
- Voor De Koning Tegelhandel hebben wij een nieuwe website, logo en uitstraling gemaakt om uiteindelijk verder te groeien. Tip: scroll omlaag om te zien dat ondernemen gecombineerd kan worden met een sportief en humoristisch tintje.
- Waar de B2B WooCommerce-webinkel SBI4beer.com al eerder gelanceerd is, kreeg dit afgelopen kwartaal een vervolg. Ook de webwinkel voor thuisbrouwers en particulieren is namelijk omgezet naar de nieuwe WooCommerce-omgeving met een maatwerkkoppeling. Haalt Sander van Afpilszers hier de ingrediënten voor de nieuwe Blond’Or?
- Nog een WooCommerce-shop gebaseerd op ons eigen schilletje: de shop van de specialisten in outdoor luxury Dacks is live!
Op naar 2022
Nou, de geblokte vlag zwaait ook voor deze kwartaalupdate. Het nieuwe jaar heeft groen licht gekregen. De rijdersstal is goed gevuld. En zo kunnen we nog even doorgaan met de race-metaforen. Maar we gaan liever voor resultaat. Samen met jou. En of dat nou nog een tijdje digitaal moet of vanuit huis: we laten ons niet kennen. Toch?
Zo is dat. Gas erop! 💪