Waar ben je naar op zoek?

05.04.2019
7 minuten
Wij zijn Juist

Juist Kwartaalupdate: Q1 2019

Juist Redactieteam

Nieuwe collega’s, events, succes en feest!

Bij Juist staan we nooit stil. We zijn constant bezig met nieuwe projecten, hebben leuke events georganiseerd en hebben ons team uitgebreid met nieuwe collega’s. We zijn dus altijd in beweging, en daardoor raken we wel eens het overzicht kwijt van wat we nu precies hebben gedaan. Daarom blikken we voortaan ieder kwartaal even terug op de afgelopen drie maanden. Daarmee zijn zowel wijzelf als onze klanten weer up-to-date van wat er binnen Juist gebeurd is.

Nieuwe collega’s

De afgelopen jaren is ons team behoorlijk gegroeid. En ook begin 2019 was het weer raak. In het eerste kwartaal mochten we maar liefst vier nieuwe collega’s verwelkomen: onze nieuwe projectmanager Rob van der Pol, online marketeer Janine Trilsbeek, online marketeer Nicole Verhagen en marketingflexkracht Anne Toonders.

Als je onze Facebook-, Instagram– en LinkedIn-pagina een beetje in de gaten hebt gehouden is dat je misschien wel al opgevallen. Zo blijkt dat Rob vaak op het rugbyveld te vinden is, Janine ook buiten haar werk veel met social media bezig is, Nicole niets liever doet dan trakteren op roze koeken en Anne haar Master Media and Business bijna heeft afgerond.

Heb je deze berichten gemist? Bekijk ze dan hier en leer onze nieuwe collega’s alvast een beetje kennen!

Events

Zoals de meeste klanten wel weten organiseren wij zelf regelmatig Juist Events om onze klanten te inspireren. Afgelopen kwartaal heeft Roel Bijvelds een workshop over LinkedIn gegeven. Hier hebben klanten op een praktische manier ervaren hoe zij LinkedIn anno 2019 succesvol in kunnen zetten in een business-to-business omgeving.

Naast onze eigen Juist Events zijn wij ook geregeld op andere events te vinden om onze eigen kennis te vergroten. In het eerste kwartaal van 2019 hebben we YoastCon, het Werkvormen Festival en Social Today bezocht.

Bij het eerstgenoemde event hebben we kennis opgedaan over de nieuwe ontwikkelingen in het SEO-landschap. Onze SEO-specialisten Tom en Sander zijn hier samen met Chef Content Teun heen geweest om te toetsen of onze opvattingen over SEO nog een beetje stroken met hoe gerenommeerde namen tegen SEO aankijken (spoiler: ja). En natuurlijk konden ze het niet laten om de medewerkers van Yoast een lesje tafelvoetbal te geven…

Benieuwd naar de toekomst van SEO? Lees dan hier onze blog!

Onze social marketeer Roel bezocht het event Social Today om op de hoogte te blijven van de alsmaar veranderende ‘sociale’ wereld van tegenwoordig. Tijdens het event werd nogmaals duidelijk hoe belangrijk de verschillen tussen sociale mediakanalen zijn en dat je hier ook je content op aan moet aanpassen. Beeld en video blijven een steeds grotere rol spelen.

Ook onze voorvechter van creativiteit Lisa is voor ons op pad geweest. Zij bezocht het Werkvormen Festival van COCD om inspiratie op te doen voor de strategische sessies die ze faciliteert. Bij het Werkvormen Festival heeft ze workshops gevolgd over het opzetten van nieuwe werkvormen, scenarioplanning en Lego Serious Play. Zo maakte ze deze constructie, Lisa ten voeten uit: open, houdt van uitdagingen, laat diverse (roze?) lampjes branden met haar ideeën en gaat voor het beste resultaat (waarna de vlag uit kan).

Successen

Uiteindelijk werken we bij Juist natuurlijk om samen met onze klanten zo groot mogelijke successen te boeken. De weg naar deze successen ziet er alleen altijd anders uit. Een mooi voorbeeld van een aanzet naar succes is de Juiste Koers sessie met Wolbert Fysio.

Tijdens deze dienst van Juist helpen we ondernemers om samen een oplossing te bedenken voor hun uitdagingen. In dit geval hebben we Wolbert Fysio middels een creatieve sessie geholpen bij het bedenken van een idee voor nieuwe business. Hierover later misschien meer…

Ook op zoek naar een oplossing voor jouw uitdaging? Neem dan contact met ons op; misschien past de Juiste Koers sessie ook bij jou!

Opgeleverd

Verder gaan elke maand verschillende nieuwe websites live voor onze klanten. Tijdens het eerste kwartaal is bijvoorbeeld Heer Hugo online gegaan. Ook is voor Outdoor Island een nieuwe website opgeleverd door onze bouwers.

Feest

Zoals sommige klanten waarschijnlijk al gemerkt hebben was begin maart niet iedereen bereikbaar. Hoe dat kwam? Dat verklaart deze post op onze sociale media beter dan welke tekstuele uitleg dan ook…

Een kleine maand later stond ons personeelsuitje op de planning, waar fanatiek gebowld, gedart, gepoold en een klein biertje gedronken werd.

Blik op de toekomst

Al met al was het een kwartaal waarin we nieuwe collega’s hebben leren kennen, veel nieuwe kennis op hebben gedaan en mooie resultaten hebben behaald. Dit werd vanzelfsprekend gecombineerd met een goed feestje tijdens de carnaval.

En wat er het komende kwartaal allemaal gebeurt bij Juist? Daarover praten we je gewoon weer bij in onze volgende Kwartaalupdate!

Kom je lunchen?

Wat is juist voor jou? Dat maken we graag behapbaar! Daarom nodigen we je uit voor een lunchsessie. Met een (worsten)broodje in de hand bespreken we jouw doelen. En heb je alleen honger naar resultaat? Dan spreken we ‘gewoon’ af.

Afspraak maken! 🥐