Waar ben je naar op zoek?

07.10.2025
5 minuten
Wij zijn Juist

Juist Kwartaalupdate: Q3 2025

Yvonne Dumoulin

Met een klein beetje weemoed naar de zomervakantie kijken we in deze update nog één keer terug naar kwartaal drie. Het kwartaal waarin we óók onze batterij hebben opgeladen. Even weg van het scherm en lekker ertussenuit. Naar de camping, op citytrip of gewoon even helemaal niks. Precies die rust en een andere omgeving geven frisse energie en nieuwe ideeën om weer flink te vlammen de laatste maanden van het jaar. Oftewel: Gas-erop-marketing!

Directiewisseling

Per 1 september staat er een nieuw driemanschap aan het roer bij Juist. Drie heren die je misschien al goed kent of tenminste voorbij hebt zien komen: Jorg Gijsbers, Teun van den Heuvel en Berrie Abelen. Drie gezichten, één koers: ondernemers helpen groeien met strategie, techniek, design en marketing die werkt. Doordacht, maar pragmatisch. Gas-erop-marketing!

Achter de schermen was de directiewissel al afgerond, en dat geldt ook voor het afscheid van Filip, die zijn taken als directeur/eigenaar warm heeft overgedragen. Hij blijft als adviseur betrokken.

Gastcolleges en meer Juist events

Juist en onderwijs zijn al jaren een goeie match. Naast een mooie klantenlijst mochten we afgelopen kwartaal ook eens onze kennis delen met studenten. Zo gaf Teun meerdere gastcolleges aan mbo-studenten over merkstrategie en gedragswetenschap. Geen droge theorie, maar inzichten waarmee je een merk écht in het hoofd van mensen laat plakken.

Klinkt interessant, hoor ik je denken. En dat komt goed uit, want 13 november kun je nog deelnemen aan onze Masterclass Merkstrategie. Daarin gaat Teun dieper in op de werking van het brein en wat jouw merk daarmee kan of moet. Na afloop weet je dan ook hoe je gedragswetenschap, creatie en strategie kunt samenbrengen om verantwoord een sterk merk te bouwen dat voor meer omzet zorgt. Dit kennisevent is helemaal gratis en voor iedereen die wil toegankelijk!

Nog zo’n event: de praktische workshop Aan de slag met AI. Officieel volgeboekt, maar als de wachtlijst lang genoeg is plannen we gewoon weer een nieuwe in. Dus: ook zin om met een kleine groep écht meters te maken met AI? Schrijf je dan vooral in!

En dat inschrijven kun je ook nog doen voor de Masterclass Merkstrategie. Een goed verhaal en ’n goeie lunch. Waar wacht je nog op?

Meld je snel aan, want vol = vol!

iDEAL stopt. En jij moet straks iets met Wero

We houden niet alleen van inspireren, maar ook van informeren. Zeker als het om ontwikkelingen gaat die invloed hebben op je business. Zo verdwijnt iDEAL de komende jaren en maakt plaats voor Wero: een nieuwe Europese betaalmethode. In deze blog leggen we uit wat dat voor jouw webshop betekent en hoe je voorkomt dat klanten afhaken.

Projecten

We hebben volop zomervakantie gevierd, maar er is óók flink wat werk verzet:

  • Werkenbij.montimar.nl staat live. Een frisse werkenbij-site vol energie, smaak en gastvrijheid.
  • Ook de vernieuwde website voor MS Broedmachines is live gegaan.
  • Net zoals de website voor VeloCyclo, waar fietsen méér is dan een product. Binnen no-time wisten onze ontwikkelaars de website op te tuigen. Technologie, vakmanschap en persoonlijke aandacht komen samen in een platform dat het verhaal van de rijder centraal stelt. En misschien komt één van de eigenaren je wel bekend voor…
  • De gebruiksvriendelijke website van De Balkonbeglazer laat zien wat het merk sterk maakt: maatwerk, helderheid en comfort.
  • De merkgids voor Sunshield is opgeleverd. Een prachtexemplaar (al zeggen we het zelf). Een kompas voor hun merkidentiteit.
  • Voor BrabantWonen zijn we gestart met e-mailmarketing. Met persoonlijke nieuwbrieven en slimme flows brengen ze hun communicatie naar een hoger niveau.
  • Ook zijn we gestart met de Black Friday Challenge. Onder begeleiding van Jori zijn diverse klanten aan de slag gegaan om hun campagnes scherper, creatiever en effectiever te maken. Geen lange theorie, maar praktische tips en directe actie.

Aflevering 4 van Marketing met een zachte G!

Q3 was ook het kwartaal waarin we onze podcast lanceerden. Inmiddels zijn er alweer vier afleveringen te bekijken én te beluisteren. 

De vierde staat net online. En hij is als vanouds: de sfeer zit er meteen goed in, en Sander, Harm, Jori en Teun gaan weer los op drie stellingen waar je marketinghart sneller van gaat kloppen:

  • AI is nu beter in SEO dan de gemiddelde specialist
  • Zonder persona’s is marketing altijd schieten met hagel
  • Een Black Friday campagne moet je alleen doen als het je meer centen oplevert dan het kost…

Kijk de podcast nu via YouTube of luister net als Luuk via je favoriete podcast app: Spotify of Apple Podcasts.

Gas-erop!

Kwartaal vier is hét kwartaal om nog één keer goed te vlammen. Campagnes finetunen (bijvoorbeeld rond een zekere zwarte vrijdag…), websites optimaliseren, content laten knallen en het jaar afsluiten met resultaten waar we trots op zijn. Kun jij ook wel wat extra gas-erop-marketing gebruiken? Wij staan klaar om samen met jou het laatste kwartaal tot een succes te maken!

Help mij gas geven!

Kom je lunchen?

Wat is juist voor jou? Dat maken we graag behapbaar! Daarom nodigen we je uit voor een lunchsessie. Met een (worsten)broodje in de hand bespreken we jouw doelen. En heb je alleen honger naar resultaat? Dan spreken we ‘gewoon’ af.

Afspraak maken! 🥐
Whatsapp ×