Waar ben je naar op zoek?

17.10.2024
7 minuten
Wij zijn Juist

Juist Kwartaalupdate: Q3 2024

Yvonne Dumoulin

Komkommertijd in juli en augustus? Bij Juist denken we daar net even anders over. Terwijl de rest van Nederland op het strand lag, waren wij al druk bezig met dé wereldwijde e-commerce-inhaker van het jaar: Black Friday. Hoe zorg je dat jouw bedrijf klaar is voor de gekte van november? Juist, door vroeg te beginnen! Dat was ook de boodschap die we meenamen naar het Emerce-event, waar de focus lag op de laatste trends en innovaties binnen e-commerce. En hoe we het kwartaal afsloten? Met een gezellige vrijdagmiddagborrel op Festyland – want wie hard werkt, mag ook genieten. Maar goed, laten we eens kijken wat kwartaal drie voor ons in petto had.

Emerce Event 2024. Wat ons opviel

Jori en Spijk bezochten in juli het Emerce-event en doken in de wereld van nieuwe technologieën, AI-trends en customer experience. We schreven een uitgebreid blog over onze inzichten en de kansen die we spotten voor jullie, onze klanten. Denk aan de nieuwste tools om klantdata beter in te zetten en innovaties die conversie optimaliseren. Wil je weten hoe jouw e-commerce strategie hierop kan inspelen? Lees dan wat ons opviel tijdens Emerce 2024.

Black Friday voorbereidingen: het is nooit te vroeg

Als er één periode is waarin je écht wilt uitblinken in e-commerce, dan is het wel Black Friday. We deelden onze tips en tricks in een zomers artikel, want voorbereiden op het grootste shop-evenement van het jaar begint vroeg. Of je nu al bezig bent met voorraadbeheer, campagnes aan het inplannen bent of gewoon wilt weten hoe je site niet crasht onder de drukte: we’ve got your back! Lees hier onze Black Friday checklist en ontdek welke strategieën je niet mag missen.

Facebook-hacks

Facebookhackers zijn ontzettend fanatiek. En hoewel je misschien denkt dat je een Facebookhack van verre al herkent kan dit écht iedereen overkomen. Hoe zorg je dat jouw bedrijf geen slachtoffer wordt van hacking via Facebook? We schreven er een blog over, want voorkomen is beter dan genezen. Van wachtwoordbeheer tot twee-factor-authenticatie: we zetten alle tips op een rij waarmee je jouw bedrijf kunt beschermen. Bekijk hier wat je moet doen (en wat je vooral niét moet doen) als je bedrijf doelwit is geweest van een hack via Facebook.

Twaalf en een half jaar samen voor resultaat!

Onze samenwerking met Van Berlo Cementdekvloeren is er eentje om trots op te zijn. Samen hebben we in twaalf en een half jaar tijd een solide samenwerking opgebouwd. Van een maatwerkwebsite met een handige planningstool tot strategische campagnes die écht impact maken.

Het geheim? Eén vast aanspreekpunt, duidelijke communicatie en een gedeelde passie om te groeien. Nieuwsgierig naar ons gezamenlijke succesverhaal?

Een schot in de roos!

Hoe schiet je een strategisch plan recht in de roos? Bij Koninklijke HandboogSport Nederland (KHSN) weten ze dat nu precies. Samen hebben we namelijk de beleidsplannen van de bond omgezet in concrete acties. Een mooie uitdaging die we samen evalueerden met het bondsbureau op Papendal, waar topsport en bedrijfsleven samenkomen. Benieuwd naar het hele verhaal?

Projecten

We hebben niet stilgezeten. Naast onze focus op e-commerce hebben we hard gewerkt aan verschillende strategische projecten en webshops, zoals bijvoorbeeld:

  • Onze SEO-specialist Mayke heeft een opfristraining gegeven aan het team van Roestvrijtaal. Want ook zij weten: wie niet optimaliseert, blijft achter.
  • Met diverse klanten gingen we om tafel om groeistrategieën door te nemen en nieuwe mogelijkheden te verkennen. Van marktkansen tot productlanceringen; we hebben overal over gespard en meegedacht.
  • Van merkstrategie tot persona en klantreis; de jongens van Bata weten nu precies waar ze voor staan en voor wie ze het doen. Of, zoals ze zelf zeggen: “Goed, beter, Bata!”
  • De nieuwe Pro webshop van Wickey is online gegaan.
  • En verder: héél veel voorbereidingen en broodnodige stappen om goed voorbereid het najaar in te gaan. Van belangrijke webshop-upgrades tot UX-wireframesessies, van groeigesprekken tot kandidaatreissessies en recruitment marketing. We hebben niet bepaald stilgezeten, en onze klanten ook niet!

Goede voornemens

Met deze update sluiten we niet alleen kwartaal drie af, maar ook het einde van ons boekjaar. We kijken terug op een mooi kwartaal vol inzichten en ontwikkelingen en gaan fris van start in ons nieuwe jaar. Heb jij al goede voornemens gemaakt? Misschien wil je wel meer kennis vergaren over bijvoorbeeld de gedragswetenschap achter een sterk merk. Want waarom kiezen mensen voor een fles Spa die 1400x duurder is dan kraanwater? En hoe kun jij dat soort keuzes beïnvloeden met jouw merk? Ontdek het tijdens de GRATIS Masterclass Merkstrategie op 14 november! 

En besef je na het lezen van deze kwartaalupdate dat je als e-commercebedrijf nog niks met Black Friday hebt gedaan? Dan is dit je állerlaatste kans. Echt hoor.

 

Help me met een last-minute Black Friday campagne!

Kom je lunchen?

Wat is juist voor jou? Dat maken we graag behapbaar! Daarom nodigen we je uit voor een lunchsessie. Met een (worsten)broodje in de hand bespreken we jouw doelen. En heb je alleen honger naar resultaat? Dan spreken we ‘gewoon’ af.

Afspraak maken! 🥐