De vakantieperiode zit erop. En voor ons gevoel was dat een enorm lange vakantieperiode. Nog steeds is een enkele collega van ons aan het ontspannen in warmere oorden. Zou een zeker virus hebben bijgedragen aan die spreiding van vakanties? Hoe dan ook: ons kantoor zit – op die ene vakantieganger na – weer vol. Het voelt als nieuw. En ‘nieuw’ kenmerkt ons derde kwartaal sowieso. We verwelkomden wéér nieuwe collega’s, we startten ’n aantal hele gave projecten en ook het nieuwe boekjaar is afgetrapt. Maar hét absolute nieuwigheidje is wat ons betreft het nieuwe Juist! Daarover verderop meer in deze kwartaalupdate.
Dit was ons derde kwartaal!
Nieuwe gezichten
Traditiegetrouw beginnen wij na de zomerse maanden met een voorstelrondje. Dit keer hebben we ruim ’n half dozijn nieuwe collega’s aan ons team toegevoegd. Daardoor stroomt ons kantoor weer lekker vol!
Laten we de voorstelronde met Hilde beginnen. Hier zullen veel klanten namelijk veel contact mee hebben. In september is ze namelijk begonnen als Support Specialist. samen met Marloes gaat ze zorgen voor een strakke planning en een sterk staaltje probleemoplossing. Daardoor kunnen we de vragen van onze klanten nog sneller oppakken.
Ook Stef & Rick hebben beiden sinds juli de stap naar Juist gemaakt. Gelet op de bedrijfsuitjes van het afgelopen kwartaal geen ongelukkig moment om te starten. Daardoor maakten deze Front-end Ontwikkelaar en Online Marketeer al uitgebreid kennis met Juist (en wij met hen, in vele gestalten).
En we hebben meer talent aan ons team toegevoegd. Na hun opleiding zijn Bart & Eva namelijk gestart als E-Commerce Specialist en Vormgever. Aansluitend op het afronden van hun opleiding zijn Casper & Mayke beiden blijven plakken na het behalen van hun diploma. En om ook voor voldoende aanwas te zorgen is Indy afgelopen kwartaal gestart als stagiaire.
Flinke versterkingen, dus! Benieuwd welke naam bij welk gezicht hoort? Bekijk onze teampagina dan eens.
Het nieuwe Juist
Sommige klanten hebben het wel al eens voorbij horen komen: ‘het nieuwe Juist’. Volgens sommigen een mythe. Volgens anderen fantastisch. En volgens sommige mythische fantasten een broodnodige rebranding van Juist als merk. Maar: het komt eraan. Snel.
Daar zie je vanzelf wat van voorbijkomen. Maar voor onze trouwe lezers van de Kwartaalupdate wilden we vast een allereerste tipje van de sluier oplichten. Want na veel experimenteren, bijstellen, vergaderen, brainstormen, bouwen en brouwen hebben we nu dé juiste formule gevonden…
Nieuwe ontwikkelingen
En er is méér nieuw en in ontwikkeling. Zo gaan we starten met een verbeterde versie van ons WordPress-onderhoudsmodel. En zonder de mechanicus van Max Verstappen uit te willen hangen: een auto heeft onderhoud nodig. En een WordPress-website ook. Anders kun je er beter niet meer de digitale weg mee op. Daarom hebben we het Juist Onderhoud van WordPress ontwikkeld, oftewel: het JOW!-model. Een soort APK voor je WordPress-website, waardoor je website veilig, snel en in goede conditie blijft. Hier gaan we binnenkort al onze klanten over informeren. Nu al benieuwd? Lees hier dan wat het precies inhoudt. En als je meteen al overtuigd bent kun je meteen zelf jouw ideale JOW!-mix samenstellen!
Wie ook in ontwikkeling zijn, zijn onze collega’s. Teun rondde afgelopen zomer de opleiding Brand Management op Nyenrode af. De eerste klanten hebben al geprofiteerd van de opgedane kennis rondom merkstrategie en branding. Hoe trots-ie daarop is zie je hieronder. Ook Erik is de studiebanken ingedoken. Hij leert wekelijks hoe je beter zakendoet met communicatie. Verder zorgde Sabine ervoor dat de sportievelingen binnen Juist met een gerust hart deel durfden te nemen aan ons volleybaltoernooi; de Dot Group Cup. Ze is namelijk geslaagd voor een BHV-cursus!
Waarom wij continu in ontwikkeling blijven? Heel simpel. Om ons beste beentje voor te kunnen zetten voor onze klanten zorgde we ervoor dat Juist de vijfde Mailchimp Pro Partner in Nederland is. Hierdoor kunnen wij alle klanten dus nóg beter ondersteunen met e-mailmarketing.
Nieuwe projecten
Natuurlijk zijn wij enorm trots op al die nieuwe ontwikkelingen binnen Juist. Toch kunnen wij vaak nog nét iets meer tevreden terugkijken op een geslaagd project voor een klant. En daarom volgt hieronder een opsomming van enkele prachtige nieuwe projecten die wij samen met klanten uit mochten voeren.
- Effectief communiceren met kinderen is een vak. How2Talk heeft er meesterschap van gemaakt. Samen zijn we bezig om een nieuwe WordPress-website met WooCommerce-shop te ontwikkelen die dat meesterschap bij ouders brengen.
- Het Summa College kent een iets oudere doelgroep. Maar ook daar willen we die doelgroep zo goed mogelijk bedienen. Daarom hebben we een plan van aanpak ontwikkeld om jongeren te helpen het Summa College te vinden via social media en zoekmachines.
- Nadat we al een merkstrategie voor EPS ontwikkelden ging Jessy aan de slag voor een contentstrategie. Vanuit onze detacheringsdienst Juist bij jou is ze daar volop aan de slag om die ten uitvoer te brengen. EPS is een kleindochter van De Kock Electro, waar we met merkstrategie, de klantreis en het marketingplan aan de slag gingen. Komend kwartaal staat de uitvoering daarvan centraal.
- Ook Wellmark doorliep een soortgelijk traject. Na een sterke merkstrategie gingen Teun en Jessy aan het werk voor een passende contentstrategie.
- En we vallen in herhaling, maar ook Taverne ’t Hof heeft inmiddels hun merk- en contentstrategie scherp. In één van de oudste (monumentale) panden van Maarheeze schoot onze nieuwe fotografiepartner Gaav prachtige beelden van hun pand, personeel en proeverijen. Een mooie basis voor een sterke contentstrategie!
- RondOm Podotherapeuten zorgt met maar liefst 220 praktijken ervoor dat iedere cliënt zijn of haar beste eh… voetje voor kan zetten. En wij doen dat op onze beurt weer voor RondOm. Daarom maakten Rik en Roy maar liefst 850 nieuwe advertenties voor 123 van hun locaties, waardoor ze vindbaar zijn op 2.852 zoekwoorden (!!!).
Op naar nieuwe uitdagingen
Zo. Dat was me het kwartaal wel weer. Bomvol nieuwe updates en ontwikkelingen. En met een compleet nieuw Juist op de planning gaat het laatste kwartaal ongetwijfeld niet anders zijn. Als je daar nieuwsgierig naar bent: houd onze pagina’s op LinkedIn, Facebook en Instagram in de smiezen. Één ding is zeker: de volgende kwartaalupdate lees je vanaf het nieuwe Juist. Tot dan!