Waar ben je naar op zoek?

De gedragswetenschap achter een sterk merk

Merkstrategie neemt een belangrijke plek in binnen onze dienstverlening. En da’s niet zonder reden: sterke merken maken meer omzet en zorgen voor meer loyale klanten. Maar hoe komt dat eigenlijk? Waarom kopen we liever Bavaria dan Schultenbräu, terwijl het allebei in Lieshout wordt gebrouwen? Wat gebeurt er in ons brein waardoor we eigenlijk niet-rationele keuzes maken?

Tijdens deze masterclass gaan we dieper in op de werking van het brein en wat jouw merk daarmee kan of moet. En, niet onbelangrijk: wij zorgen voor de lunch!

Wat kun je verwachten?

Onze Creatief Directeur Teun brengt de belangrijkste theorieën en wetenschappelijke inzichten van psychologie en gedragsbeïnvloeding samen en legt de verbinding naar de praktijk. Verwacht je een ochtend vol interactie en doe-opdrachten, dan kom je van een koude kermis thuis: het draait deze ochtend echt om kennis delen!

Na afloop weet je dan ook hoe je gedragswetenschap, creatie en strategie kunt samenbrengen om verantwoord een sterk merk te bouwen dat voor meer omzet zorgt!

Je krijgt in deze masterclass antwoord op vragen als:

  • Wat is een merk?
  • Waarom is een merk belangrijk?
  • Wat beïnvloedt het keuzeproces van je klanten?
  • Hoe pas je gedragswetenschap toe in jouw marketing?
  • Wat levert dat op?

Ook benieuwd wat er in de hoofden van jouw doelgroep speelt? En hoe jij daarop ínspeelt? Meld je dan snel aan, want vol = vol!

Informatie

Datum:
Donderdag 13 november 2025

Tijd:
10:00 – 13:00 uur (inclusief lunch!)

Locatie:
Vergaderlocatie Meeters, Hockeyweg 5, 5405 NC Uden (onder voorbehoud)

Kosten:
Gratis! Kun je tóch niet? Dan kun je je inschrijving t/m 1 november annuleren. Dan kan iemand anders nog op jouw plek gaan zitten. Annuleer je te laat of kom je niet, dan rekenen we een no-show fee van 95 euro.

Voor wie:
Ondernemers die graag willen weten of zij óók eens wat moeten met een merkstrategie. Marketeers die het belang ervan inzien, maar de theoretische onderbouwing missen om collega’s te overtuigen. Of collega’s die gewoon graag meer willen weten over de relatie tussen gedragswetenschap en merkstrategie.

Contactpersoon:
Luuk van Kortenhof (l.vankortenhof@juist.nl)

Deelnemen aan deze masterclass?