Waar ben je naar op zoek?

KinderRijk

Magische momenten die voor groei zorgen

Plezier maken met elkaar, dan volgt ontwikkeling vanzelf. Da’s een credo dat van ons zelf zou kunnen zijn. Maar voor Stichting KinderRijk is het één van de pijlers waarop meer dan 40 kinderopvanglocaties leunen. En voor de aanwas van nieuwe collega’s en aanmeldingen leunt KinderRijk weer op ons.

Design
Marketing
Techniek

Het juiste doel

KinderRijk in beeld brengen bij hun belangrijkste doelgroepen: ouders én potentiële collega’s. En dus: werving. Niet alleen van nieuwe collega’s, maar ook nieuwe aanmeldingen voor kinderopvang.

De juiste middelen

We bouwen de nieuwe maatwerk-website in WordPress, creëerden de werkenbij-site, zetten SEA in en ontwikkelen social-mediacampagnes.

Het juiste resultaat

Succesvolle wervingscampagnes op social media, zoekmachines en display-advertenties. Meer dan 300.000 klikken naar de website en 35% meer conversies.

’n Kind kan de nieuwe aanwas doen

Voor ouders is de keuze voor een geschikte kinderopvang soms best lastig. Ouders willen immers het beste voor hun kind. Dat hun kindje voor het eerst aan ‘vreemde’ handen toevertrouwd wordt kan dan best spannend zijn. En dan kunnen ze vaak ook nog uit honderden organisaties kiezen. Da’s niet eenvoudig.

Ook in de regio Amstelveen en Amsterdam, waar KinderRijk haar oorsprong kent, is ontzettend veel keuze. En niet alleen voor ouders. Ook pedagogen in de dop, of juist met veel ervaring, hebben de kinderopvanglocaties voor het oprapen.

En dus was het aan ons om KinderRijk te koppelen aan ouders én toekomstige medewerkers.

Samen werken aan groei

KinderRijk werkt al bijna 60 jaar aan hun onderscheidend vermogen. In die tijd is de stichting uitgegroeid tot een krachtige organisatie met een sterke pedagogische visie. Daardoor is KinderRijk een plek waar KinderRijkers magische momenten beleven samen met de kinderen.

Die magische-momentmakers, dat zijn de medewerkers van KinderRijk. En dus is het belangrijk dat potentiële collega’s naadloos aansluiten bij de visie van KinderRijk. Die ‘echte KinderRijkers’ vinden we met slimme social campagnes, search campagnes en display campagnes. Zo zetten we bijvoorbeeld tests in als leadgenerator, bereiken we look-a-like-doelgroepen en mikken we met hyperlokale campagnes op doelgroepen die letterlijk in de buurt van één van de ruim 40 vestigingen wonen. Met laagdrempelige contactformulieren solliciteren kandidaten snel en simpel vanaf hun telefoon.

En ook over het bereiken van ouders is nagedacht. Daar wilden we tijdens de eerste fase van de klantreis al onder de aandacht komen. Zo bereiken we bijvoorbeeld ouders in de dop al met passende, algemene content over kinderopvang, ver voordat ‘kinderopvang regelen’ van de to-do-lijst afgestreept wordt. In de volgende fases van de klantreis ligt de focus steeds meer op wat KinderRijk uniek maakt. En dus: op de magische momenten die de kinderen er beleven.

Met die social en search campagnes stuurden we honderdduizenden bezoekers naar de website. Via die campagnes converteerde 40% (!) van bezoeker naar geïnteresseerde door te bellen of formulieren in te vullen.

En om die bezoekers in de nabije toekomst nóg beter van dienst te zijn ontwikkelen wij op dit moment (ook met plezier) de nieuwe website. Ook KinderRijk zelf kan dus binnenkort beschuit met muisjes gaan smeren…

Zo werken we samen met KinderRijk aan groei. Van de kinderen, van collega’s en van KinderRijk als dé marktleider in kinderopvang in de regio. En dat ook de resultaten groeien is een ontwikkeling waar wij dan weer blij van worden.

Met Juist hebben we al jaren een fijne partner voor ontwikkeling en uitvoering van onze digitale strategie, van brainstorm tot uitvoering en evaluatie. Juist hanteert een (pro)actieve aanpak, de lijnen zijn kort en er is veel ruimte voor vernieuwing en creativiteit!
Marlies Brugman, marketing & communicatie – KinderRijk
de juiste resultaten
>300.000
klikken naar de website
21%
meer websitebezoek
35%
stijging in conversies

KinderRijk weet dus wat juist is. En jij?

Wil jij ook weten wat juist is? Dan komen we daar graag samen met jou achter. Tijdens zo’n befaamde lunchsessie, in Boekel. Of gewoon bij jou.

Ik wil lunchen!

Meer weten?

Wil je jouw bedrijf of merk ook in beeld brengen bij de relevante doelgroep? Onder het genot van een (worsten)broodje legt Filip je uit wat we voor je kunnen doen!

Neem contact op met Filip

Filip Demuyt

Commercieel Directeur en Mede-eigenaar

"Samen resultaten halen waar jij en wij gelukkig van worden."