Waar ben je naar op zoek?

Hoe zorg je ervoor dat je van jouw klanten loyale klanten maakt?

Een lange wachtrij op Schiphol, een vertraagde vlucht en ook nog eens een zoekgeraakte koffer. Dat is niet de klantreis die je jouw klant wil bieden. Zeker niet als je er een loyale klant van wil maken…

Hoe zorg jij ervoor dat (potentiële) klanten bewust worden van je organisatie, een aankoop overwegen én deze afronden? Of zelfs nog beter: hoe zorg je ervoor dat je van jouw klanten loyale klanten maakt?

Het antwoord op deze vragen begint bij het ontdekken van wie jouw klant precies is en welke problemen en behoeftes hij heeft. Pas als je je klant kent kun je de juiste klantreis bepalen. En dat is precies wat we tijdens de workshop gaan doen.

Wat kun je verwachten?

Met een kleine selectie van klanten duiken we de diepte in: op zoek naar de juiste klantreis voor jullie klanten. Bij Juist gaan we voor resultaat en daarom steken we de workshop erg praktisch in, zodat jij er ook echt wat aan hebt. We stellen samen een persona op en ontdekken waar jouw klanten behoefte aan hebben. Deze behoeftes vertalen we samen naar de voor jou belangrijkste fase in de klantreis. Welke contactmomenten heb je met je klant? En welke zou je nog graag willen hebben? Samen werken we aan de juiste klantreis.

Zit je inmiddels in de overwegingsfase? Meld je dan snel aan voor deze workshop, want er is slechts plek voor 4 klanten (bij voorkeur 2 deelnemers per klant).

Informatie

Datum:
Donderdag 3 november 2022

Tijd:
09:00 – 12:00 uur

Locatie:
De Vlonder 60, 5427 DE Boekel

Kosten:
Gratis voor klanten van Juist

Voor wie:
De klanten van Juist

Contactpersoon:
Marleen van Sleeuwen (m.vansleeuwen@juist.nl)

Deelnemen aan deze workshop?

Per organisatie kunnen maximaal 2 personen zich inschrijven. We ontvangen bij voorkeur 2 personen van één klant. Meld je via onderstaand formulier aan vóór 27 oktober. Let op: vol = vol!